ارسال سریه به سراسر ایران

محصولات هاپیر آرایشی و بهداشتی آروشا، هر چند وقت یک بار از شرکت های وارد کننده و یا تولید کننده اصلی تهیه می شوند و در انبار آروشا نگه داری می شوند، بنابراین اگر سبد خرید شما شامل محصولات خاص نباشد، خرید شما بعد از یک روز کاری ارسال خواهد شد. محصولات خریداری شده شما در بسته بندی شیک، و با رعایت تمام اصول حفظ محصول آماده و برای شما ارسال می شوند. آروشا تلاش دارد تا محصولات را در بسته هایی کامل حرفه ای برای خریداران خود ارسال کند تا مشکلی در حمل و نقل برای کالای شما پیش نیاید.

در بسته بندی آروشا علاوه بر محصولات شما، فاکتور خرید محصولات با مهر و امضاء آروشا موجود می باشد. توجه داشته باشید در صورت عودت کالا، محصولات باید در همان بسته بندی ارسالی توسط آروشا قرار گرفته و باز ارسال شوند.

روش های ارسال کالا برای مشتریان

در حال حاضر امکان تحویل سفارش مشتریان از چهار روش امکان‌پذیر است.

۱- ارسال پستی

در این روش آروشا کالای خریداری شده توسط مشتری را بصورت بسته پستی توسط پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می کند و کد پیگیری ارسال بسته را به خریدار اعلام می کند. هزینه ارسال برای سفارش‌ها در هنگام خرید کالا در پنل کاربری قابل مشاهده است. زمان ارسال و دریافت بسته با توجه به زمانبندی پست جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

۲- ارسال تی پاکس

در این روش آروشا کالای خریداری شده توسط مشتری را بصورت تی پاکس ارسال خواهد کرد و کد پیگیری ارسال بسته را به خریدار اعلام می کند. هزینه ارسال برای سفارش‌ها در هنگام خرید کالا در پنل کاربری قابل مشاهده است.

۳- ارسال پیک موتوری

در این روش که فقط برای شهرستان رشت فعال می باشد، خریداران عزیز رشتی می توانند خرید های خود را توسط پیک موتوری و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. هزینه ارسال محصول با پیک موتوری برای سفارش‌ها در هنگام خرید کالا در پنل کاربری قابل مشاهده است.

4- دریافت از مرکز آروشا

با انتخاب این روش برای تحویل گرفتن سفارش خود، می‌توانید به صورت حضوری به هایپر آروشا مراجعه کنید. تحویل گرفتن سفارشات از این روش کاملا رایگان است.

آدرس مراجعه برای تحویل گرفتن سفارشات به صورت حضوری: رشت، میدان جهاد، هایپر آرایشی و بهداشتی آروشا