تضمین اصالت کالا

امنیت خاطر مشتریان در خرید اینترنتی حرف اول را می‌زند. احساس امنیت از اینکه کالا‌‌‌‌های ارائه شده در آروشا کاملا با شرایط ذکر شده در توضیحات کالا برابری می‌کند و کاملا اصل بوده و کلیه ضمانت های مورد نیاز را دارا است. اصالت تمامی کالاهای عرضه شده در هایپر آرایشی و بهداشتی آروشا از سوی این فروشگاه تضمین شده می باشد، به این معنی که تمامی اجناس و کالاهایی که توسط آروشا به فروش میرسند برند اصلی و کاملا مطابق با ویژگی های ذکر شده در صفحه مشخصات محصول خواهد بود. بنابراین آروشا محصولات ارائه شده در وبسایت را با ضمانت اصل و معتبر به خریداران گرامی عرضه میکند. در مورد قانونی بودن اجناس نیز باید اعلام کنیم که آروشا تنها کالا‌های دارای هولوگرام و برچسب مجوز معتبری که در کارخانجات مجاز و معتبر داخلی تولید شده و یا از مجاری قانونی ورسمی کشور وارد گردیده اند به فروش رسانده و قانونی بودن اجناس را نیز تضمین میکند.

همکاران هایپر آروشا

کالاهای موجود در آروشا به صورت مستقیم از تولید کننده، نماینده فروش و به صورت انبوه خریداری شده و در نهایت بدون هیچ واسطه ای به دست آروشا میرسد. از این رو محصول نهایی بدون تغییر، کم و کاست و اضافه یا کم شدن متعلقات به دست مصرف کننده نهایی میرسد. از آنجا که آروشا برای تامین کالاهای ارائه شده در فروشگاه ، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر بوده و از مجاری قانونی وارد کشور شده است. هایپر آرایشی و بهداشتی آروشا با شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب می‌شود، همکاری نمی کند. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند.

کالاهای مجوز دار

هایپر آروشا این اطمینان را به شما می دهد که تمامی کالاهای موجود در سایتمان اصل بوده و برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع شما می توانید این کار را انجام دهید :

بر روی محصول خریداری شده یک برچسب بهداشت وجود دارد این برچسب متعلق به وزارت غذا و دارو است که به راحتی شما متوجه می شوید که این محصول اصل است یا تقلبی. روی آن برچسب قسمتی وجود دارد که اسکرچ است با خراش دادن قسمت اسکرچ یک کد 16 رقمی زیر آن نوشته شده است که اگر شما این کد را به شماره 20008822 پیامک کنید مشخصات محصول از طرف سازمان غذا و دارو برای شما ارسال خواهد شد و به راحتی می توانید از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید. در صورتیکه که محصول ارسال شده استاندارد سازمان غذا و دارو را نداشته باشد هایپر آرایشی و بهداشتی آروشا خود را موظف می داند تا محصول را مرجوع کند و تمام هزینه های آن را بازگرداند.