فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تعویض و ارجاع کالا

از آنجائیکه حفظ رضایت‌مندی مشتریان در اولویت فعالیت‌های هایپر آرایشی و بهداشتی آروشا می باشد، امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایط عمومی ارجاع کالا فراهم نموده است. شما می‌توانید کالای آرایشی و بهداشتی خریداری شده را (درصورت باز نکردن پوشش دور بسته‌بندی محصول) و عدم مخدوش کردن برچسب اصالت کالا تا 7 روز پس از دریافت کالا با انجام مراحل بازگشت کالا مرجوع نمایید. سایت آروشا پس از بررسی محصول در صورت درست بودن مرجوعی هزینه های مربوط به خرید شما را در کیف پول تان شارژ می کند. تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انباراست.

برای مرجوع کردن یک کالا ابتدا شما می بایست وارد پنل کاربری خود شوید از قسمت پشتیبانی آنلاین ابتدا یک تیکت مرجوعه بزنید. مشخصات محصول، شماره فاکتور محصول، توضیحات اینکه چرا کالا را مرجوع می کنید و یک عکس از کالای مرجوع شده را در تیکت مرجوعی ارسال کنید، کارشناسان آروشا تیکت شما رو بررسی می کنند و در صورت تایید از طریق همان تیکت بشما اطلاع رسانی خواهد شد که کالای مورد نظر را مرجوع نمایید.

توجه: فقط کالاهایی امکان مرجوعی دارند که حتما قبلا در تیکت مرجوعی مورد تایید کارشناسان آروشا قرار گرفته باشند.

عودت وجه

در تمامی مواردی که نیاز به عودت وجه می باشد، هزینه بین 24 تا 48 ساعت کاری (به جزء جمعه و روزهای تعطیل) از زمان تایید کارشناسان در کیف پول شما در سایت آروشا شارژ خواهد شد.

دلایلی که می توانید کالای خریداری شده را عودت دهید  به ترتیب و شرح زیر است:

عدم تطابق کالا با سلیقه مشتری

در این صورت، تنها تا 7 روز کاری کالا، در صورتی پس گرفته می شود که پلمپ محصول باز نشده باشد و برچسب آن نیز مخدوش نشده باشد. توجه داشته باشید که هزینه عودت کالا به دلیل عدم تطابق با سلیقه به عهده خود شما خریدار محترم می باشد.

به دلیل عدم تطابق کالا با فاکتور خرید

اگر کالای خریداری شده و ثبت شده در فاکتور خرید شما با کالایی که تحویل گرفته اید تطبیق نداشت، در صورت باز نشدن پلمپ محصول و عدم مخدوش کردن برچسب آن می توانید کالا را بازگردانید. هزینه عودت کالا به دلیل عدم تطابق با فاکتور خرید به عهده هایپر آرایشی و بهداشتی آروشا می باشد.

معیوب شدن محصول در حین فرایند ارسال

در صورتی که محصول خریداری شده در بسته شما در حین فرایند ارسال به هر دلیل دچار شکستگی، نشتی و یا به طور کلی از سلامت ظاهری خود خارج شده باشد، مسئولیت و هزینه تعویض و یا ارجاع کالا بر عهده هایپر آرایشی و بهداشتی آروشا خواهد بود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و همه اقلام به همراه کالای اصلی ارسال شود.

درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و در تیکت مرجوعی ارسال کنید.

 

جهت هماهنگی برای عودت ویا داشتن هرگونه سوال و ابهامی می توانید با واحد امور مشتریان آروشا تماس حاصل بفرمایید:

شماره تماس: 01333582711