پشتیبانی حرفه ای برای خریداران

همه ما در هنگام خرید یک کالا به گارانتی یا اصالت آن توجه می کنیم تا با خیال آسوده تر از محصول مورد نظر استفاده کنیم. هایپر آروشا افتخار دارد که در صورت بروز هرگونه مشکل از جمله حمل و نقل، مشکلات مرجوعی، مشکلات تعویض کالا و… درکنار خریداران عزیز باشد و در طول 24 ساعت شبانه روز و 7روز هفته پاسخگو مشتریان باشد.

رضایت مشتری

امروزه مشتریان می خواهند در تمام ساعات شبانه روز محصولات و خدمات را مرور و خریداری کنند. می توانید اطمینان داشته باشید که هایپر آروشا با ارائه خدمات ۲۴/۷ روزانه به مشتریان خود، رضایت مشتری را به معنای واقعی جلب کرده است. در هایپر آروشا شما می توانید در ساعات کاری بصورت پشتیبانی تلفنی و در طول 24 ساعت شبانه روز بصورت آنلاین (برخط ) از پشتیبانی های ما بهره مند شوید. کارشناسان ما سعی دارند در سریع ترین زمان ممکن به درخواست های شما جواب دهند.

پشتیبانی ها

شما می توانید از 3 طریق به طور کلی با پشتیبانی آروشا ارتباط برقرار کنید

از طریق تماس تلفنی: شما می توانید در ساعات کاری 9 صبح الی 9 شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و از نظرات کارشناسان ما بهره مند شوید. تماس های تلفنی سریع ترین نوع ارتباط با آروشا می باشند که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو مشتریان عزیز می شوند.

از طریق تیکت پشتیبانی: در تمام طول شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل رسمی، شما می توانید از طریق تیکت پشتیبانی از پنل کاربری خود در سایت با ما در ارتباط باشید. کارشناسان آروشا در سریع ترین زمان ممکن به درخواست های شما پاسخ می دهند. زمان پاسخ گویی به شما با توجه به تعداد درخواست ها موجود در صف انتظار بین 1 الی 8 ساعت می باشد.

از طریق ایمیل: اگر در سایت ما عضو نیستید و دسترسی به تیکت پشتیبانی ندارید می توانید از طریق ایمیل آروشا با ما در ارتباط باشید. پاسخ گویی ما از طریق ایمیل بیشتر مربوط به تامین کننده ها و نمایندگی های فروش ما می باشد ولی کاربران و مشتریان عزیز آروشا نیز می توانند از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشند. زمان پاسخ گویی به شما با توجه به تعداد درخواست ها موجود در صف انتظار بین 3 الی 24 ساعت می باشد.