معجزه وازلین در درمان چروک اطراف چشم

وازلین یک مرطوب کننده فوق‌ العاده است و به عنوان یک عامل محافظتی و نگهداری از سطح رطوبت متعادل در پوست عمل می کند که ترکیبی از پارافین، وکس و روغن های معدنی است که می‌ تواند مواد ضروری را به پوست تغذیه کند.اگرچه که وازلین می تواند چروک های پوستی را پاک کند اما به آبرسانی پوست و کاهش وضوح چین و چروک ها کمک می کند.

برای از بین بردن چین و چروک، چگونه باید به شکل صحیح از وازلین استفاده کرد؟ 

درمان چین و چروک زیر چشم با وازلین

شستشو صورت

صورت خود را مانند همیشه بشویید و از یک پاک کننده همیشگی استفاده کنید. سپس بعد از شستن، صورت خود را با آب سرد آبکشی کنید. به آرامی خیسی صورت خود را با یک حوله نرم بگیرید. 

وازلین درمانی

یک عدد گوش پاک کن تمیز بردارید و آن را داخل وازلین کنید تا مقداری از وازلین به آن بچسبد و بعد از این که صورتتان خشک شد، به آرامی وازلین را از طریق گوش پاک کن به پوست صورت بزنید.

سپس با نوک انگشتان خود به آرامی وازلین را روی پوست پخش کنید. دوباره بعد از هر بار شستشو، در صورت نیاز این روش را تکرار کنید.


نکته

وازلین را همیشه برای پوست مرطوب استفاده کنید تا بتواند رطوبت را در این ناحیه نگه دارد. 

به یاد داشته باشید در مورد وازلین هرچند هر چقدر که کمتر استفاده کنید بیشتر برد می کنید. یک لایه نازک از وازلین چیزی است که برای محافظت از رطوبت پوست نیاز دارید. پس در آن زیاده روی نکنید. 

هشدار

استفاده از وازلین به مقدار زیاد، پوست شما را حساس می‌ کند. همچنین لابلای منافذ پوست می رود. پس اگر هرگونه عارضه جانبی بعد از استفاده از وازلین مشاهده کردید، مصرف آن را قطع کنید.