پوست بدنتان را شانه بزنید تا سالم و جوان بمانید!!

بسیاری از ما علاوه بر شانه کردن موها، ابروها و مژه ها را هم شانه میزنیم اما جالب است بدانید که کشیدن یک شانه خشک روی بدن می ‌تواند فواید زیادی داشته باشد و بسیاری از سلبریتی ‌ها این کار را برای جوان ماندن انجام می ‌دهند، زیرا می ‌تواند پوست شما را تر و تازه نگه دارد اما به نظر شما فواید استفاده از شانه روی بدن چیست؟ 


ترفندی برای لایه‌ برداری 

شانه خشک می ‌تواند به عنوان یک لایه بردار برای بدن عمل کند، سلول های مرده پوست را از بین ببرد، بازسازی سلول ها را با سرعت بیشتری انجام دهد و باعث جوان تر شدن و جذابیت بیشتر پوست ‌شود. همچنین پوست را برای جذب محصولات مراقبتی بیشتر آماده می‌ کند. در نتیجه محصولاتی مثل مرطوب کننده تاثیر بهتری روی پوست شما می گذارند.


افزایش جریان خون 

حرکات شانه باعث تحریک جریان خون می ‌شود. در نتیجه ظاهر را براق تر و درخشان تر نشان می دهد. همچنین یک درخشندگی سریع روی پوست ایجاد می کند. فقط مراقب باشید که بیش از حد این کار را خشن انجام ندهید.


افزایش سطح انرژی 

با افزایش جریان خون سطح انرژی شما نیز افزایش پیدا می ‌کند. در نتیجه می توانید روز خود را با انجام این کار آغاز کنید. فقط مراقب باشید که این کار را هنگام عصر انجام ندهید، زیرا ممکن است قبل از خواب بیش از حد پر انرژی و فعال شوید و به راحتی خوابتان نبرد. 


جلوگیری و درمان موهای زیر پوستی 

شانه زدن به دلیل لایه برداری، یک راه موثر برای خلاص شدن و جلوگیری از موهای زائد می باشد. در نتیجه می توانید با کشیدن نشانه روی بدن به طور منظم، موهای زیر پوست را از بین ببرید. همچنین از مشکلات دیگر پوست جلوگیری می کند و باعث می شود که موهای زیر پوستی از زیر پوست بیرون بیایدند.


ریلکس کردن بدن 

شانه کشیدن روی پوست تجربه آرامش بخشی برای خود مراقبتی است، مانند ماساژ عمل می ‌کند، بدن و ذهن شما را آرام می کند، تنش ها را از بین می ‌برد و احساس تازگی به شما دست می دهد.